RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, March 10, 2010

I Saw U I ReaLizE WhAt MaDNeSs LoVE iS

Memandangkan aku ayik post pasal politik story yang berat2 la ni aku post la citer ringan untuk tatapan aku sendiri....
Memperkenalkan Cik yang ayu kat atas ni gf aku n hopefully InsyaAllah bakal isteri aku gak nanti sebab ak sayang kat dia sangat. Just berdoa la kalau2 ada jodoh antara kita. Juga berdoa agar kita sama2 dikuatkan iman agar tak buat apa2 yang melampaui batas sebagai seorang manusia yang belum berkahwin :-)

Nama: Norliza bt Ghazali
Umur: 24thn
Asal : Klang
Pekerjaan: Tutor UPM

Sapa2 yang baca post ni doa2 la agar kitorg di panjangkan jodoh sampai ke jinjang pelamin dan juga sampai ke hujung nyawa

0 comments:

 
Copyright 2009 ThE ReTuRn OF iTacHI Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes